JUL HOS MIG

 
 
EFTER ÄNNU EN HELG PÅ JOBBET är man riktigt inspirerad att sätta upp sina julgrejer. Jag vet att det är tidigt, men nästa helg är det första advent och eftersom vi inte kommer befinna oss i Svergie över julen så tänker jag faktiskt tjuvstarta på mysandet! Sagt och gjort, nu ligger jag i sängen och tittar på mina fina julstjärnor i fönstren, pga balkongbygget kan jag inte tända den ena, men det gör inte så mycket, de är fina i alla fall!
 
Köpte till och med hyacinter på ICA nu på vägen hem, precis som mamma brukar göra, en av varje färg. En för brorsan, en för syrran och en för mig. Mysig tradition som förhoppningsvis snart slår ut och sprider en underbar doft av jul i min lilla lägenhet.
 
 
//Kes

Kommentarer
Postat av: Gås

Åh va fint! :)

2012-11-26 @ 09:25:24
Postat av: Y

så mysigt

2012-11-28 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0