STOCKHOLM



Har nog aldrig någonsin gillat den här färgen så mycket som jag gör nu. Jo, kanske när jag var fyra och bara vill ha blommiga kläder på mig.. Kan det vara min ljusa hårfärg som gör det? Vet faktiskt inte, jag bara älskar den!



Flamingos vänner, flamingos!



Finaste förvaringen!!



En crazybutik med massor av skojsiga grejer!



Färg förgyller vardagen!



Provade lite långklänningar och diverse annat, boho chic!



Swedish Hasbeens! Sååå snygga, men mina fötter är fan för breda.. Sorg!



Läcker väska!



Sjukt snygg skyltning!



Bästa cafet på Skånegatan! Urban Deli Bargeriet!



Syster F drack nyttig smoothie!



Vilket jag också gjorde, grymt nöjd med tillvaron!



Bestämde mig för att jag ville bo i det här huset. Så myyysigt!



Drog hem til Gås för att äta middag och njuta av livet. Svenska jordgubbar och mango blev det till efterrätt! Mumma!



Efterlängtade Malin hade kommit hem från Linkan! Vi var helt enkelt tvugna att fira!



Drickat för kvällen var förpackat i lättviktsflaskor. Mycket intressant!



En riktigt underbar dag i min fina stad!



//Kes

Kommentarer
Postat av: Bratt

Bästa färgen; cerise! Du kanske har lite datalog i dig trots allt ;P

2011-06-13 @ 00:28:22
URL: http://bratzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0