SLUSSEN





En liten liten dröm på 23kvm. Jag inser mina finansiella begränsningar, men man kan ju alltid drömma lite. En lärare sa till mig en gång "sikta mot stjärnorna så kanske du når trädtopparna", man ska inte begränsa sig, snarare se utmaningen i att nå det oövervinnerliga. Kanske man lyckas? Om inte annat kanske man får något nog så bra? Vem vet, only time will tell.

Något som är säkert är att jag skulle trivas som fisken i denna fina lägenhet från det absolut bästa århundradet. 1700-talet. Vilken pärla alltså, allt vad jag vill ha. Ett par kvadratmetrar. Ett ordentligt badrum, allt man behöver till köket och en plats för säng och matbord. Åh, den är verkligen en dröm..


//Kes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0