BRA START PÅ DAGEN


Foto: Kes


Efterlängtat sovmorgon. Vaknar upp lycklig och tänker på gårdagskvällen som var helt underbar. Gås är hemma igen och självfallet hängde vi på Junkis hela natten och lyssnade på grym musik, shakeade lite rumpa i köket och pratade om livet.

Gav mig ut i spåret i tegelhagsskogen och det gick förvånandsvärt bra, känner mig på hugget! Kom hem och fann att jag fått mitt lånelöfte hemskickat till mig och nu kalasar jag på bästa frukosten. Gröt med frukt och bär. Har kommit fram till kombinationen nektarin och vinbär är ypperlig till gröt. Syran i vinbäret ger liksom lite sting till den annars inte så smakfulla rätt. Try it, you'll like it!


//Kes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0