SVALKAR VINDEN?




Vilken helg jag haft! Sitter i skenet av farmors gamla adventsljusstake, har gjort en smoothie av stavmixern jag fick av mormor, tittar på alla fina blommor jag fått och känner mig riktigt väl till mods inför nästa vecka. Har hunnit med att jobba lite med konferensen och samlar ihop inför skiweek. Laddar inför den nya kursen och julfesten på fredag då jag ska vara toastmaster. Hjälp! Men Life begins at the end of your comfort zone som man brukar säga. Bara att göra så gott man kan. Over and out!


//Kes

Kommentarer
Postat av: Y

roligt när grejerna kommer till användning

2011-12-11 @ 21:21:36
Postat av: Kes

Flyttade micron till bordet så nu har jag även invigt den! Helt fantastiskt bra!

2011-12-12 @ 21:28:39
URL: http://bykes.blogg.se/
Postat av: Y

så kul =)

2011-12-12 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0