HEMMA HOS MIG


NIKON D80 35.0 mm f/1.8



Har faktiskt inte plåtat så mycket hemma i min lilla lägenhet än, kanske för att jag inte känner mig riktigt färdig. Har fortfarande kartonger som möbler i rummet... Men på fredag firar jag min födelsedag och i samband med det blir det inflyttningsfest, vilket gjorde att jag fick eld i röven och bad far att komma förbi och hjälpa mig att sätta upp hyllor mitt i tentahetsen. Sagt och gjort. Igårkväll sågades, mättes, borrades och skruvades det för fullt här i Aspudden. Här ovan ser ni resultatet i hallen och köket. Hade inte riktigt tänkt att jag skulle ha skor där uppe på hyllorna, men de passade så bra och så fick jag bort röran på golvet! Var dock lite svårt att fota med pluttobjektivet, skulle behövt min normalzoom som jag har hemma i Edsviken. Så här blev resultatet i alla fall! Grymt nöjd!!


//Kes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0