SNAP SHOTS FROM THE DAY IN THE CITY



Sovmorgon! Äntligen en ledig dag att ha för sig själv. En dag på stan till och med! Bästa som finns!



Helenelundstation, mamma tyckte jag glömde byxorna hemma...



Hittade lite fina grejer till köket på Åhlens. Mycket bra att ha i åtanke!



Snygg klädhängare och praktisk mortel i snyggt trä på Muij.



Gillar verkligen H&M Home, de har massor med fina saker! Bland annat en snygg dörrmatta!



Sen blev det Indiska, fina fat!



.. de har också mycket bra grejer för typ hallen. Krokar, korgar och lådor!



Hittade en liten inredningsbutik på en bakgata där de hade snygga fågelburar! Tänk er dem med ett värmeljus eller en växt i. Superfint!



Traskade över till PUB och började med House Doctor. ÄLSKAR deras grejer!!



En trappa upp ligger R.O.O.M. underbart som alltid!!



Sjukt coola hornljusstakar och fantastisk säng!



De har verkligen valt snygga tapeter. Den med plankorna kommer från Studio Ditte, självklart Holländskt!



Finaste boken! Var ju bara tvungen att slå till!!



Coola tvålpumpar som ser ut som konservbukar och så superläckra hängaren från HAY på Bolingshuset.



De hade också mina favoritstolar just nu, dock är de ju sviiindyra... Men klockan hittade jag på MIO. Gillar ju som ni vet saker som påminner mig om min födelsestad New York...



Pallar hade de också! Superfina! Slog till på en orange till köket. Har så fasligt högt i tak där att en pall är just vad jag behöver. Spanade även in deras snygga speglar. Tror det får bli en med regäl träram!



Är så nöjd med dagens runda på stan. Har verkligen hunnit kolla igenom massor! Fick veta nu på kvällen att jag nu har fått klart mitt lån, så nu vill jag bara flytta in!! Hoppas mitt medlemsskap i föreingen nu går igenom. Då är jag så gott som Uddenbo!!!


//Kes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0