KULINARISKT




IGÅR KVÄLL UTNYTTJADES MITT KÖK TILL MAX!
Vi lagade riktigt lyxig middag med rotsaker i ugn och fläskkottleter med bearnaissås. Till efterrätt blev det Pavlovas med lime-&passionsfruktskurd med tropiska fruker som garnering. Men det var lite bökigt då jag endast hade en plåt att tillgå och knivar som är lika slöa som en säck potatis. Nej, idag blev det en tur till ikea efter att jag blivi bjuden på riktigt smarriga våfflor i Segeltorp. Investerade också i lite nya växter då mina andra ser otroligt tråkiga ut nu. Men min första orkidée är på gång igen! (YES!!) Nu har jag kånkat hem en massa köksatteraljer som nu ska fö min tid i köket lite enklare och mer lustfylld.

V a r f ö r   s k a   l e d i g a   h e l g e r   g å   s å   f o r t ?


//Kes

Kommentarer
Postat av: Y

du ha ju åtminstone några vassa knivar eller..

2012-03-26 @ 12:38:22
Postat av: Jenny

Nej, de var verkligen hopplösa, och träet så slitet att de höll på att gå av när man tog i... Men nu har jag nya! :)

2012-03-27 @ 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0