TIDEN GÅR SÅ FORT, NÄR MAN HAR KUL!

 
 
NOVEMBER rullar på som bara den. Idag har jag haft ännu en sån där maxad dag som jag älskar. Började med att åka på möte hos Founders Alliance för att diskutera vår entreprenörsdag som jag startade upp i våras, nu ska vi med nya krafter och ny inspiration ge oss i kast med detta igen och tog därför med mina två headhuntade entreprenörstvillingar dit för ett mycket motiverande möte. Därefter blev vi bjudna till ett annat kontor av en entreprenör som också hade varit och hälsat på hos FA, slutade med att vi fick en rundtur på hans kontor och träffade en som tidigare pluggat på Södertörn och nu jobbade för honom. Slutade med att han erbjöd mig en praktikplats om jag ville!

Därefter blev det bråttom att ta sig till skolan, men pendeln strejkade och av en slump fick jag syn på en klasskompis som också var på väg till skolan. Detta slutade med att vi åkte hem till henne i telefonplan och tog bilen till skolan, right on time!
 
Men den här dagen bjöd inte på en lugn stund kan jag lova, efter föreläsning i Organisationsteori fick jag gå in i rollen som filmstjärna. Vi skulle nämligen spela in en promotionfilm till valet av nya styrelsen till föreningen, ack vad tiden går fort när man har roligt!
 
Sen drog jag och min kära ordförande till IKEA för att shoppa till vårt nya förråd och nya klubb. Vi var sjukt effektiva, men det tar ju alltid sin tid att handla på IKEA, men sent om siders kunde vi lasta av allt i klubben med lite hjälp av folk som hängde på onsdagspubben. Sagt och gjort, sen var vi klara med vårt dagsverke, gick till pubben för att inse att de stängt baren, men blev lite häng med retorikerna i alla fall! Mys!
 
 
N u   b l i r   d e t   t i l l   a t t    l ä g g a   s i g ,   n a t t i   n a t t i . . .
 
 
//Kes

Kommentarer
Postat av: Y

O M G blev lite flåsig av att läsa allt du gjort. Det verkar ha varit en bra dag =)

2012-11-08 @ 00:45:29
Postat av: Kes

Ja, nu blir det lite lugnare i ett par dagar, inför nästa vecka som bjuder på e-day och megakonferensen... :O

2012-11-08 @ 15:14:15
URL: http://bykes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0