DRÖMMER OM SOMMAR




DET ÄR MORGON, sitter och skriver på en uppgift. Borde börja göra mig i ordning och äta frukost. Vill inte slita mig från sängen och datorn. Nu är det inte långt kvar av mitt första år som student på högskola. Måste säga att det har gått så sjukt fort, varit otroligt lärorikt och inspirerande. Funderar lite lätt på var jag kommer vara om två år till, med tanke på hur mycket jag har utvecklats på bara dessa tio månader.


M e n   f r u k o s t   v a r   d e t   v a ?   E l l e r   h u r   . . .



//Kes

Kommentarer
Postat av: Y

frukost låter bra, har just ätit min =)



Utbildning och därigenom bildning är utmärkt för kropp och själ, så plugga på du !

2012-05-17 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0