SPONTANKVÄLL MED GÅSENS BRUDAR PÅ KTH

 
 
EFTER EN LÅNG DAG VID DETTA KÖKSBORD FYLLT av böcker och papper i tentapluggandes tider så insåg jag att detta inte ledde någon vart, slog en signal till Gås för att se vad hon hade för sig. Det hela slutade med att jag fick tjugo minuter på mig att fixa en cowboyoutfit och sätta mig på röda linjen för att ta mig till KTH för en riktigt bra tjej-gasque på Meta. Älskar spontana kvällar och speciellt när det betyder att man får träffa sin kära Gås för en kväll! Det blev allt från att sätta svansen på kossan, kastandet av hästskor och riktig linedanceing!
 
L o v e   i t !
 
 
//Kes
 

Kommentarer
Postat av: Gås

Åååååh fina bilder! Jag lånar till fejjan ;)

2012-12-02 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0